Klachtenregeling

Kliniek Dentiek

Heeft u een klacht? Dan horen wij dat graag

Binnen onze praktijk vinden wij het belangrijk om de kwaliteit van onze werkzaamheden te verbeteren. Onze specialisten, behandelaars, alle assistenten en medewerkers werken zorgvuldig. Toch kan er iets mis gaan.

Problemen zijn er om opgelost te worden en klachten dienen serieus genomen te worden. Zo kan er een goede verstandhouding tussen zorgverlener en patiënt gewaarborgd worden. Als u uw ervaringen met ons deelt, kunnen wij maatregelen treffen.

Indien u een klacht heeft:
  1. Bent u niet tevreden? Blijf er niet mee zitten en spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. Wij raden u aan contact te leggen via de receptie, zodat wij de klacht intern kunnen gaan oplossen. 
  2. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij het KNMT.

Kliniek Dentiek

Inschrijven bij onze praktijk?
U bent van harte welkom

U bent van harte welkom bij onze praktijk!